Thursday, June 10, 2010

IntroducTion



syukur alhamdulillah... terlaksana jua perlaksanaan ku untuk create blog nie.
aku wat blog nie just nak mencurahkan pengalaman-pengalaman serta
mengutarakan isu-isu semasa... cehhh cam banyak lak pengalaman ku nie.... just nak share2..:-)

first entry nie aku just nak introduce pasal aku je... aku nie student kejuteraan elektrik di uitm shah alam... so kehidupan sebagai student nie berbagai-bagai halangan dan dugaan... tetapi hidup mestilah cool.... aku nie seorang pencinta
bola sepak----> minat glerrr tengok bola.. tapi aku x terer pown maen bola... world cup just around the corner... test pown da dekat sangat...assignment banyak.. waaaa.. x leh concentrate!!!!!! nway sampai cini ku nakintroduce diri ku.. aku akan update blog nie selalu... insyallah...

No comments:

Post a Comment